מהו ניתוח הרמת עפעפיים

תוכן העניינים

מהו ניתוח הרמת עפעפיים ? >> מאז ומעולם חלקנו משרים רושם על הציבור שברק הפנים שלנו לא מספיק משכנע, שזיו פנינו יכול היה להיות יותר זוהר יותר, קורן יותר, כמו של מנהיגים ומפורסמים מובילי דעה. זה לא נובע משום פרט אחר למעט העיניים שלנו. העפעף התחתון, שנראה פעמים רבות עבה, שומני וגס, והעפעף העליון שנראה נפול כלפי מטה ומשרה מראה עייף אינם תולדה של מצבי עייפות וערנות, אלא פגם שיש לתקנו בניתוח. ניתוח זה יקבע באופן נכון ונדרש עפעפיים נפולים, ויציג אותם במראם הרגיל, כפי שאמור להיות, שיגרום לעיניים שלכם לקרון כפי שהן לא היו מעולם!

מלאו פרטים בטופס צור קשר באתר ונציגי המרפאות המומחים יחזרו אליכם עם פרטי ניתוח תיקון עפעפיים נפולות!

תיקון העפעף העליון

בניתוח הרמת עפעפיים נפולות, תיקון העפעף העליון מתבצע בהרדמה מקומית, עם סכין ניתוחים רגיל. המנתח פותח חלק זה בדיוק בקו העפעף, ובעודו מתבונן בחלק פנימי זה, הוא שולק החוצה רקמות שומניות של עורו. בסיום ההליך, תופר המנתח את האזור המנותח.

תיקון העפעף התחתון

תיקון העפעף התחתון מתבצע אף הוא בהרדמה מקומית ולאחר מכן לוקח המנתח מלקחיים לצביטת העור במטרה לאחוז בעפעף התחתון. באמצעות צביטות שנעשות באזורים השומניים – מוסרות הרקמות העודפות. לאחר מכן, הפצעים שנגרמו מהצביטות – נתפרים.

מהו ניתוח הרמת עפעפיים – התעוררות המנותח

המנותח צפוי להתעורר, למרבה ההפתעה, בלי כאבים עזים כפי שוודאי דמיינתם שנכתוב. צפויים שטפי דם ובצקות בעיניים. למניעת התפשטותם – יונחו על העין קומפרסים קרים. לאחר מכן, ניתן יהיה להשתחרר הביתה, מבלי לשהות יום אשפוז במרפאה. משך ההחלמה הנו 7-14 ימים. סגירת עפעף עליון – ייתכן ותהיה עם יובש או דמעות. במקרה כזה יש למרוח סינתומיצין 5% בלילה וטיפות עיניים מלאכותיות ביום. מגבוני EYE CARE של ד"ר פישר יעילים מאד למניעת התפשטות שטפי הדם והבצקות בעיניים. היינו ממליצים להרכיבם על העין חלק ניכר משגרת יומכם לאחר ניתוח הרמת עפעפיים נפולות.

מהו ניתוח הרמת עפעפיים – הביקור השני במרפאה

הביקור השני יידרש לרוב לצורכי ביקורת והסרת תפרים, אם הרופא השתיל בעיין תפרים להסרה ולא תפרים נמסים, כפי שקורה פעמים רבות. לא מומלץ להתאפר עד ליום זה, וגם לאחר יום ההסרה עצמו, במקומכם היינו ממתינים יומיים לפחות עד לאיפור הראשוני. בביקור זה תיבדקו שאינכם סובלים מתופעות לוואי כמו נזק לקרנית, אבדן ריסים, ראייה כפולה, וכד'. במידה ואובחנתם כסובלים מבעיות אלו יבצע הצוות הרפואי את הטיפול הדרוש לפתרון הבעיה.

מראה אסתטי לאחר הטיפול – מובטח

העפעף העליון המשדר ערנות ונמרצות, והעפעף התחתון שכבר לא ייראה שומני ייראו כמו שעפעפיים צריכים להיראות: לא עפעפיים נפולים אלא חלק בלתי נפרד מרקמת העור הדק של הפנים שלכם. כך, תוכלו סוף סוף לחייך, ולהרגיש שהחיים מחייכים אליכם, ואינכם צריכים להישיר אליהם מבט קודר יותר כמו בעבר.

ניתוח הרמת עפעפיים נפולים מבטיח מראה רענן בעיניים לכל החיים

בשונה מניתוחים קוסמטיים זמניים, זהו ניתוח שתוצאתו קבועה. העפעף מקבל את צורתו הגאומטרית החדשה ונשאר כזה לצמיתות. לכן, ניתוח תיקון עפעפיים נפולות מאד נדרש ומאד מבוקש על ידי הפציינטים, ולכן מומלץ למי שהחליט כי זהו הפתרון בשבילו – למלא את הטופס שלעיל, ולקבל טלפונים ממרפאות פלסטיות שונות לצורך השוואת מחירים, עריכת סקר שוב וקבלת החלטה מושכלת לגבי מקום ביצוע הניתוח.

כיצד מומלץ לקבל החלטה על ניתוח תיקון עפעפיים נפולים?

על מנת לקבל היטב החלטה על ניתוח הרמת עפעפיים, יש לבדוק מיהן המרפאות שחזרו אליכם בטלפון: מי הם הרופאים הכירורגיים העובדים בהן, מי הם הרופאים המרדימים והאחיות, מה הייתה ההיסטוריה הרפואית של כל אחד ואחת מהם, ומהי העלות בכל מרפאה.

עד כאן, מהו ניתוח הרמת עפעפיים ? – תוכלו כמובן להמשיך ולהעשיר את הידע שלכם בנושא ולהמשיך לקרוא תוכן איכותי ומקצועי הנמצא באתר ונכתב בידי מיטב המנתחים אשר איתנו בהתקשרות כבר שנים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר והוא שירות השוואת מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן