מילוי קמטי הבעה

תוכן העניינים

>>מילוי קמטי הבעה

מילוי קמטי הבעה הוא טיפול אשר הולך וצובר תאוצה בקרב נשים וגברים רבים. הליך של מילוי קמטי הבעה הנו הליך אסתטי, לא מסובך, אך כדאי לדעת עליו קצת יותר.

מילוי קמטי הבעה הוא טיפול אשר הולך וצובר תאוצה בקרב נשים וגברים רבים. הליך של מילוי קמטי הבעה הנו הליך אסתטי, לא מסובך, אך כדאי לדעת עליו קצת יותר.

קמטים בפנים

נחלקים לשני סוגים: קמטים דינמיים וקמטים סטטיים. קמטים דינמיים הנם קמטים הנוצרים בעקבות פעילות שרירים בפנים (למשל קמטים בצידי העיניים) אשר שבים למצבם החלק לאחר סיום פעילות השריר. קמטים סטטיים הנם קמטים קבועים אשר נותרו בעור כתוצאה ממהלך השנים. ככל שאנחנו צעירים יותר, חומרי העור הטבעיים משמרים את עורנו גמיש ורוב הקמטים הנם דינמיים. עם הזמן, חומרי עור אלו מדלדלים וגם הקמטים הדינמיים הופכים סטטיים.

טיפול בקמטים

דינמיים נעשה בעיקר באמצעות בוטוקס המשתק את השריר ובכך מונע היווצרות הקמטים. קמטי הבעה לעומת זאת, אלו שהפכו סטטיים מצריכים פעולה מסוג שונה – מילוי קמטי הבעה באמצעות חומרי מילוי שונים. חומרים אלו יכולים להיות חומרי מילוי זמניים, המתבססים על חומרים אשר נמצאים באופן טבעי בגוף. חומרים אלו עשויים להיות גם חומרים קבועים מתבססים על חומרים סינתטיים. ההבדל המרכזי בין שתי קבוצות חומרים אל והוא זמן השפעתם והסיכונים אותם להם הם עלולים לגרום.

מילוי קמטי הבעה באמצעות חומרי מילוי קבועים כולל חומרים כסיליקון וביו אלקמיד. החומר מוזרק אל מתחת לעור, תחת הרדמה מקומית והשפעתו היא לטווח ארוך יחסית – כשנה וחצי. חומרים אלו אינם נספגים בגוף ויש לשאוב אותם על מנת להוציאם. יתרונות הטיפול בחומרים אלו הוא החיסכון הכספי וכן אי הנוחות הנגרמת מטיפולים חוזרים. מצד שני בשל היותם חומרים סינטטיים, יש סיכוי גבוה יותר לתופעות לוואי וסיבוכים.

מילוי קמטי הבעה על ידי חומרי מילוי זמניים הינו מילוי המבוסס על חומרים טבעיים הנמצאים בגוף. יתרונות חומרים אלו הוא בחשש נמוך מאד לאלרגיות, סיבוכים ותופעות לוואי, והם כוללים חומרים על בסיס קולגן, חומרים על בסיס חומצות היאלורניות,  ועוד. עם הזמן, מוצאת הרפואה דרך לשכלל ולשדרג את החומרים הללו והזרקתם הופכת פשוטה, מדויקת ובטוחה יותר וגם התוצאה נשמרת לאורך זמן רב יותר.

מילוי קמטי הבעה מתבצע בדרך כלל בין גילאי 35 עד 60 אך אפשר לבצע טיפולי מילוי קמטי הבעה או מילוי קמטים כללי, גם לפני ואחרי גילאים אלה, בהתאם למצב הקמטים. מה שחשוב הוא לוודא כי המטופל בריא, ואינו סובל מאלרגיות או מחלות כרוניות שונות המונעות את הטיפול בו.

טיפולי מילוי קמטי הבעה הנם מגוונים ויכולים להתאים למגוון רחב של אנשים באוכלוסייה. לפני שפונים לטיפול מילוי קמטי הבעה חשוב להתייעץ עם רופא וביחד לבחור את הטיפול ואת החומרים המתאימים ביותר לאותו מטופל.

מאמרים נוספים באותו נושא:

מילוי קמטים בפנים לרבות מחירים | העלמת קמטים 

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר ניתוחי פנים והוא שירות השוואת מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם, רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן