הצערת עור הפנים בלייזר

תוכן העניינים

אילו יתרונות מביא איתו הלייזר? מהו זמן ההחלמה הנדרש לאחר הטיפול? כיצד יש לטפל בתופעות כמו אדמומיות לאחר הטיפול? כמה עולה הצערת עור הפנים בלייזר? מהי מתיחת פנים בלייזר? כול התשובות במאמר שלפניכם!

טיפולי הצערת עור הפנים בלייזר מביאים לתוצאות טובות של שיפור נראות הפנים והם יכולים לגרום לפנייך להיראות צעירים יותר ומוצקים יותר. במקום בו המשחות והקרמים לא יכולים לעזור, הלייזר יכול ויש לו השפעה מעולה על עור הפנים על ידי מיצוק ומתיחת הפנים. אם ברצונך לשמוע יותר ולהחזיר את הזמן לאחור וליהנות מעור צעיר יותר המשיכו לקרוא, הצערת עור הפנים בלייזר בשיטת מיצוק ומתיחה – המדריך המלא!

כיצד מתבצע טיפול מיצוק הצערת עור הפנים בלייזר

אחת השיטות אשר הופכת לפופולרית יותר בתחום הצערת העור היא טיפול בלייזר. מכשיר הלייזר שולח אות, קרן אור, אל המקום הנבחר ובכך מחליק את הקמטים ומעלים פגמים. הלייזר ממוקד מאד, הוא אינו מתפזר ופוגע רק במטרה אליה כיוונו אותו.

הצערת עור הפנים בלייזר

התוצאות אותן אפשר להשיג דרך מתיחת פנים בלייזר

אם ברצונך ליהנות מעור פנים חלק, מתוח ומוצק יותר, הצערת עור הפנים בלייזר צריכה לעניין אותך וייתכן שמתאימה לבקשותייך. ישנן כמה מטרות אותן אפשר להשיג בעזרת טיפול הלייזר:

  • טשטוש צלקות
  • הסרת כתמי פנים והשגת גוון אחיד לעור הפנים
  • הפיכת עור הפנים לנעים למגע וחלק
  • העלמת קמטוטים באזור העיניים והפה
  • החלקה ומתיחה של עור העפעפיים
  • יישור הקמט הנמצא בין הגבות
  • מיצוק העור

הלייזר אינו פוגע בעור

אחת השאלות על הצערת עור הפנים בלייזר נוגעת לפגיעה באזור בו אין צורך לטפל. חשוב לציין כי ידיים מיומנויות המכירות היטב את התחום והיכולות של המכשיר, יידעו כיצד להפעיל אותו ולהשיג את התוצאות הרצויות. במהלך הטיפול נבחר האזור, המטרה ונשלחת קרן לייזר מדויקת אשר פוגעת באזור שפגוע מראה. פגוע משמעותו אזור בו יש קמט, צלקת, כתם ועוד. הלייזר פוגעת בתא ומעודדת אותו להתחדש, מה שמעניק מראה עור חדש, חלק וצעיר.

היתרונות של הצערת עור הפנים בלייזר

טיפולי מתיחת פנים בלייזר הופכים לנפוצים יותר ויותר. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר ותוחלת החיים עולה, כך עולה גם הדרישה לטיפול. אחת הסיבות להתקדמות המכשירים ופיתוחם היא היכולת של הלייזר להשיג יתרונות מעולים ללא תופעות לוואי וללא כאב. טיפול זה זמין גם עבורך, הוא יכול להפוך את פנייך לצעירות יותר, להעלים קמטוטים ולטפל בצלקות על גבי העור. הטיפול למעשה מעודד את הגוף לבצע ריפוי ולהתחדש. הוא אינו דורש חיתוך, רמת הדיוק שלו גבוהה במיוחד ואפשר להשתמש בו גם באזורים שנראים עדינים מדי ואי אפשר לטפל בהם בשיטות אחרות.

מהו זמן ההחלמה לאחר טיפול הצערת עור הפנים בלייזר?

אחת הסיבות לבצע מתיחת פנים בלייזר היא היכולת להמשיך לתפקד כרגיל עם סיום הטיפול. אין כל צורך בזמן החלמה ועור הפנים מבצע את ההתחדשות כיוון שקרן האור שהלייזר שלחה אליו מעודדת אותו לעשות כך. מבחינתך, חייך יחזרו לשגרה מיד בסיום הטיפול, אין צורך להישמע להוראות מסובכות, למרוח קרמים שאינם נמצאים במגירה ולאחר כשבוע עד שבועיים (בהתאם להוראות שיינתנו לך) יהיה באפשרותך גם להתאפר. לאחר הטיפול חשוב להימנע מחשיפה ישירה לשמש ולצאת אליה לאחר מריחת קרם הגנה.

מיצוק והצערת עור הפנים מחירים:

על אף ששיטה זו נחשבת להליך אסתטי משולב כירורגי, מחירו של טיפול או סדרה (לפי הצורך) משתנה מעונה לעונה אך שומר כבר שנים על סטטוס מחירים די קבוע וגם גבוה! המחיר שתשלמו אכן שווה את התוצאה הסופית שלפי תגובות וחוות דעת רבות עונה לרוב על צרכי המטופליםהמחיר שאנו מציינים מאד משתנה בשל מגוון פרמטרים שונים אך ניתן בהחלט לציין כי מחירו של טיפול הקצר והכי פחות מורכב עולה נע סביב 9,000 שקלים וכי המחיר יכול להגיע גם עד 23,000 שקלים שכן במקרה זה סביר להניח כי מדובר באזור גדול יותר, מורכב יותר ובכמה טיפולים.

חושבים על מתיחת פנים בהליך כירורגי מסורתי? כל המידע והמחירים בקישור הבא:  מתיחת פנים מחירים המדריך המלא!

מה עלייך לעשות במקרה של אדמומיות?

טיפול הצערת עור הפנים בלייזר יכול להוביל להופעת אדמומיות על העור וזו עוברת מעצמה תוך זמן קצר. כמובן, אם יש לך ספקות ושאלות עלייך תמיד לפנות אל הגורם המטפל. אדמומיות אינה נדירה, אך היא אינה פוגעת בעור ואינה נשארת עליו זמן רב, היא יכולה להיות חלק מהליך ההתחדשות ועלייך להישמע להוראות שיינתנו לך מבעוד מועד.

 

רוצה לדעת עוד? הצערת עור הפנים בלייזר מעניינת אותך? רוצה לדעת מה המחיר?
זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר ולקבל פנייה ממומחה בתחום.

השירות ללא עלות וללא התחייבות ! !

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן