הרמת גבות ללא ניתוח

תוכן העניינים

הרמת גבות הוא הליך אשר מעניק לפנים מראה צעיר ומעלה את רמת האסתטיות של אזור המצח. ישנם הליכים שונים להרמת גבות והם נעשים, בדרך כלל, על נשים אשר מעוניינות לתקן את צניחת הגבות הטבעית. מעבר לפגיעה בנראות הפנים, צניחת גבות יכולה להוביל לפגיעה בשדה הראייה, כאבי ראש ותחושות של עייפות במהלך היום. הודות להתקדמויות טכנולוגיות ולכניסתן של שיטות טיפול חדשות, ניתן לעבור כיום הרמת גבות ללא ניתוח. אחת מהשיטות הללו היא הרמת גבות בחוטים.

עכשיו זה הזמן שלך להחזיר לעצמך את העיניים, כל שעלייך לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס ואנו נוודא שהמרפאות הרלוונטיות ביותר יצרו איתך קשר.

כיצד מתבצעת הרמת גבות ללא ניתוח

ישנן מספר שיטות לביצוע הרמת גבות מבלי הצורך בהליך כירורגי אך הפופולרית ביותר כיום היא הרמת גבות בחוטים. בשיטה זו נעזרים בחוטים דקיקים ונספגים אשר מוזרקים לפנים במקומות בהם ברצונך למתוח את העור. לאחר שהוכנסו לנקודות הנכונות, הרופא המבצע ימתח את העור בעזרת החוטים. התוצאה הסופית נראית טבעית ובאופן מידי ניתן לראות חיזוק של העור והחלקה של קמטים. כמובן שבעזרת שיטה זו יוכל הרופא המבצע לעצב את אזור הגבות שלך. מעבר לכך, שיטה זו עוזרת לגרות את העור ומעודדת אותו להתחדש ולייצר קולגן אשר משאיר את העור מתוח.

רוצים לדעת עוד בנושא זה? היכנסו לקישור: מתיחת פנים בעזרת חוטים נמסים – כל המידע!

מידע אודות מילוי קמטים ניתן למצוא בקישור הבא: מילוי והחלקת קמטים קטנים וגדולים

הרמת גבות ללא ניתוח
הרמת גבות ללא ניתוח

מה כוללת הרמת גבות בחוטים

מכיוון ולא מדובר כאן בהליך כירורגי, הרמת גבות בחוטים נעשית תחת הרדמה מקומית בלבד ומספקת תוצאה מידית. לאחר ההליך לא אמורים להיות כאבים וניתן לחזור לשגרה כמעט באופן מידי. כבר בשיחת הטלפון יוכלו המרפאות השונות לספר לך בדיוק על ההליך, השלבים וההשלכות. בשיחת הייעוץ הראשונית יוכל הרופא המבצע להראות לך כיצד ישפיע ההליך על נראות הפנים שלך ולהבין איזו תוצאה תרצה אותך.

מידע נוסף ובהרחבה אודות ניתוח הרמת גבות, ניתן למצוא בקישור: ניתוח הרמת גבות משולב עפעפייםמומלץ!

לפתוח את התריסים לחלונות לנשמה

אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בטופס ולקבל את כל המידע הרלוונטי מהמרפאות המתמחות בנוגע להרמת גבות ללא ניתוח. מכיוון ולחלק מהמרפאות יש מבצעים והסכמים עם קופות החולים ולמרפאות שונות ישנם הליכים שונים, מומלץ להיפגש עם מספר מרפאות ולבחור בזו העונה בצורה הטובה ביותר על כל הצרכים שלך.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן