טיפול בעור הפנים והבהרת עור הפנים

תוכן העניינים

כל אישה רוצה עור פנים חלק יפה ורענן.

אך רוב התכשירים המבטיחים עור כזה הם יקרים מאוד.

טיפול בעור הפנים – פינוק אמתי

עצרי רגע, מתיי הזנת את עצמך כמו שצריך? מתי אכלת לאחרונה פרי עסיסי וחייכת בהנאה גדולה? מתי לקחת רגע שאינו איפור והסתרה? עצרי בהתאם לתשובה כי כאן לא נדבר על קרמים שעלותם היא מאות שקלים ולא נדבר על הקוסמטיקאית בעלות דומה אלא על טיפול אמיתי בעור הפנים שאותו את תעשי בעצמך ובקלות, בתוך הזמן שאין ובתוך הלחץ שיש.

טיפול בעור הפנים והבהרת עור הפנים – מלמטה למעלה

 

ולא מדובר בכיוונים אלא בעומק. קחי אויר, קודם כל. נשימה עמוקה מעבירה יותר חמצן אל התאים. או אז הם מתחדשים יותר טוב ומבריאים. חוץ מזה, שתיית מים. הרבה מים. שתיית מים מעלה את רמת הלחות בגוף ויחד אתה את רמת הלחות בתוך העור ומעליו. האם אמרו  לך שטיפול בעור הפנים הוא רק קרם? כן, הם אומרים את זה הרבה, זה טוב לפרסומות אבל, אנחנו כאן כדי להזכיר לעצמנו שלחות היא משהו שנמצא במים ושתייה של עשרים כוסות מים ביום מעבירה לחות אל העור. נקודה. את זה הגוף יודע לעשות לבד.

ועכשיו, אחרי ששתינו ומילאנו את הגוף בנוזלים ואחרי שנשמנו והעברנו קצת חמצן אל התאים החנוקים, אפשר להתחיל לדבר על קרמים ועל עיסויים. נתחיל מן האחרון. העיסוי טוב מאד הוא לכל חלק וחלק בפנים. בין אם מדובר בתרגילי התעמלות לשרירים שתופסים את הלחיים ובין אם מדובר בעיסוי פשוט ומרגיע של המצח, בין הגבות והרקות.

הניחי עכשיו שתי אצבעות בין הגבות ולחצי קצת תוך שאת עולה בכיוון המצח. המשיכי עם כל אחת מהן תוך שאת מציירת את קו השיער ויורדת אל הרקה. כן, העיניים עצומות. חזרי על כך מספר פעמים ועכשיו העבירי בבקשה מספר שקלים מכיס אחד לשני. זהו הסכום ששילמת לעצמך במקום לפלסטיקאי, לקוסמטיקאית, למעסה ולפסיכולוג. אמנם אין הסכום שהעברת שווה אפילו לשוקולד קטן אבל, היי, השקעת רק עשרים שניות אז מה את רוצה?

 למצוא זמן כשאין זמן


הילדים, הבעל, הבוס, אמא, אבא, ועד הבית והאינסטלטור, כולם לקחו את הזמן שלך ולא נשאר לך כלום. עכשיו תמציאי זמן חדש. קבעי מספר שניות כמו עשר, שמונים או שבעים וחמש. מצאי נקודות זמן ומקום במשך היום בהן את יכולה להניח שתי ידיים על הפנים ולצייר עליהן קצת עיגולים. וחלילה לך מלומר למישהו שאת מבצעת עיסוי פנים כי אז יאשימו אותך בבטלה. רק אמרי שאת מנסה להחזיר את הריכוז ואת תכף באה. או אז יניחו לך כי אף אחד לא רוצה אותך לא מרוכזת, הלוא כן? ועכשיו אפשר לדבר קצת על קרמים. קרם עשיר בלחות הוא קרם די פשוט. אין בו שומן ואין בו בושם. הידעת שקרם לתינוקות הוא טיפול מצוין בעור הפנים?

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר ניתוחי פנים והוא שירות השוואת מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם, רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן