הצערת עור הפנים

תוכן העניינים

הצערת עור הפנים: הפנים שלנו מהווים מראה לגילנו הכרונולוגי ולעתים לגיל שכפינו על עצמנו, עקב איכות חיים לא בריאה. היות ומדובר באיבר גלוי וחשוף, נשים רבות מבקשות לעבור טיפולי הצערת עור הפנים, כך שיוכלו להסוות, לשפר או להצעיר את מראה הפנים. בעידן הרפואה האסתטית של ימינו, ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים להצערת עור הפנים, החל מטיפולים פולשניים יותר ועד לטיפולים שנועדו לשימור. טכנולוגיות מתקדמות המשמשות גם לרפואה אסתטית, מאפשרות לנשים רבות להיראות טוב יותר, צעירות יותר על ידי חידוש עור הפנים / הצערת עור הפנים, הנה כל מה שחשוב לדעת…

הצערת עור הפנים – מדוע עור הפנים רגיש כל כך

הצערת עור הפנים מתייחסת לטיפולי פנים ומתיחת צוואר, מקומות בהם ניתן לראות בבירות את סימני הגיל וכל שינוי ניכר בצורה משמעותית יותר, היות ומדובר באזורים חשופים לפגעי מזג האוויר ונזקים סביבתיים, מדובר גם באזור הפגיע ביותר בגוף. עם השנים העור מזדקן ויש ירידה טבעית בייצור הקולגן המשפיע על האלסטיות של העור, כתוצאה מכך הרקמה תת עורית מדלדלת והעור הופך רפוי ופחות גמיש, סיבות אלה, לצד נטייה גנטית לקמטוטים, עור דק ושקוף או כל נטייה אחרת, מחייבים נשים רבות לחשוב על הצערת עור הפנים.

הצערת עור הפנים על ידי מיצוק עור הפנים – טיפולים נפוצים 

מיצוק בטכנולוגיית RF

כיום ניתן לעבור טיפולים להצערת עור באופן מהיר ומקצועי, כך שאותם טיפולים אינם פוגעים באיכות החיים של המטופלת.
אחד הטיפולים הנפוצים להצערת עור הפנים הינו טיפול במיצוק בטכנולוגיית RF.
זרימת אנרגיית החום מעודדת בגוף  ייצור קולגן בכמויות גבוהות ובכך למעשה עור הפנים הופך מוצק ורענן יותר.
טיפול הצערת פנים בRF כולל סדנת טיפולים של סביב שמונה עד עשרה טיפולים, כאשר ניתן לראות תוצאות כבר לאחר מספר טיפולים בודדים.

הצערת עור הפנים בIR

טכניקה אחרת הנה שימוש באינפרא אדום. הצערת עור הפנים בIR מסייעת להדק את עור הפנים על ידי חימום הרקמה התת עורית, מה שמביא לחידוש התאים ולייצור תאי קולגן חדשים, אותו חומר המשפיע על האלסטיות של העור ועל הידוקו. לאחר הטיפול נשים יחוו עור מתוח ורענן יותר ולמעשה ישיבו לעור הפנים את האלסטיות שאבדה לו. במידה ויש גם צורך לעבור טיפול בקמטים או בנגעים בעור, ניתן לעשות זאת לאורך הטיפול להצערת עור הפנים, כאשר בחלק מהמקרים נעשה שימוש בIPL טכנולוגיה אפקטיבית המסירה תאים מתים ומעודדת צמיחה של תאים חדשים.

מיצוק העור בגלי רדיו טיפול חדשני

טיפול בגלי רדיו למיצוק העור בפנים הנו טיפול טכנולוגי חדשני ומתקדם הפוגע בצורה נקודתית ומאפשר להסיר חלקי עור מתים ורופפים. בשיטה זו ללא תופעות לוואי ממשיות ומשך ההחלמה די קצר. טיפול בטכנולוגיה זו נמצאה פעמים רבות כשיטה יעילה במיוחד בעל חוות דעת מעולות מסביב לעולם.

יתרונות בעידן של טכנולוגיה מתקדמת

היתרונות של טיפולי פנים מסוג זה להצערת עור הפנים רבים מאוד, בעיקר היות ומדובר בטיפולים לא פולשניים מדי, אשר אינם מפריעים לשגרת חייה של המטופלת ומראים תוצאות כבר משלב מוקדם יחסית. בעידן בו הטכנולוגיה מאפשרת לטפל ולטפח את העור הפנים במהירות רבה יחסית, נשים רבות בוחרות שלא לעשות צעדים כירורגיים דרסטיים אלא להתחיל עם טיפולים כאלה להצערת עור הפנים. כמו בכל טיפול קוסמטי כזה או אחר, גם כאן חשוב מאוד מה מצב העור כשמתחילים את הטיפול ולכן מומלץ להתחיל בשלב מוקדם יחסית, בהתאם להנחיות הגורם המטפל ורק לאחר ייעוץ ומעקב אישי של כל אישה ואישה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר ניתוחי פנים והוא שירות השוואת

מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם, רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני,

הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן