מתיחת צוואר בחוטים

תוכן העניינים

אורכו של ניתוח מתיחת צוואר עומד על 2.5 שעות בממוצע. זהו ניתוח שנעשה בהרדמה מלאה, ולקוחות רבים נרתעים ממנו אך חשים שהם חייבים ליישר את צווארם. לכן, פותחה שיטת מתיחת צוואר בחוטים העשויים פוליפרופילן. חוטים אלו הם שיישרו את הצוואר, והם מוחדרים לגוף המטופל במסגרת מתיחת צוואר ללא ניתוח. על מנת לברר עבור מתיחת צוואר עם חוטים מחיר – מוטב להשאיר את מלאכת השוואת המחירים לפורטל מוסדר, ולא לנדוד בעצמכם בין מרפאות לא ידועות ובלתי מוכרות. זה גם יקל עליכם מבחינה לוגיסטית: ניצול משאבי זמן נכון, וקבלת טווח מחירים ראלי ביעילות ובקלות.

כיצד מתחילים להזמין תור לאבחון לפני מתיחת צוואר?

אם ברצונכם להירשם לשירות אבחון לפני מתיחת הצוואר בעזרת חוטים – הירשמו דרך פורטל זה, מלאו את הפרטים שלכם והמתינו לטלפונים מהמרפאות. הן ישובו אליכם עם זמנים לקביעת אבחון, ומידע נוסף שעליכם לקבל טרם השירות.

מלאו את פרטיכם, ומרפאות המומחים ישובו אליכם עם המידע המלא על מתיחת צוואר עם חוטים מחיר, רופאים מטפלים ומידע רב נוסף!

 

מתיחת צוואר בחוטים – פרטים בסיסיים

מתיחת צוואר בשיטה זו נעשית על ידי חוטים נמסים העשויים מחומר נמס בשם פוליפרופילן. על אף כי ההליך מצריך הרדמה מקומית ושימוש במחט בלבד, הוא נעשה על ידי רופא מנתח בלבד. משך הטיפול תלוי במידת העיוות של הצוואר ובהיקף המתיחה הנדרש. מתיחת צוואר ללא ניתוח מקצרת את זמן הטיפול, בהשוואה לניתוח, ולאחרונה לא מעט לקוחות פנו לצריכת שירות זה, לצד הניתוח שכבודו במקומו מונח.

למידע נוסף בנושא שיטת מתיחת פנים וצוואר על ידי חוטים נמסים – לחצו על הקישור.

כיצד נדע שאנו מתאימים לביצוע ההליך?

מתיחת צוואר ללא ניתוח הוא תהליך שדורש אבחון רפואי מקדמי. האבחון נעשה על ידי הרופא המנתח, בסופו הוא קובע האם אתם מתאימים לביצוע הניתוח, אם לאו. במידה והנכם מתאימים, הוא ימסור עבור ניתוח מתיחת צוואר עם חוטים מחיר, ומידע פרוצדורלי, לרבות תאריך ושעת ביצוע. הידיעה כי אנו מתאימים להליך היא ידיעה חשובה, ולכן הרופאים שיטפלו בכם רשומים בפורטל מקוון: הם ידועים ביסודיותם, וברמת האחריות שרובצת עליהם, ולכן רק אבחון שלהם מאשש שאתם מתאימים להליך הרפואי של מתיחת צוואר בחוטים.

בירור מגמת המחירים – מהיר

כאשר אתם רשומים דרך פורטל – עבור מתיחת צוואר עם חוטים מחיר ראלי מתקבל ומתגבש מיד. הרופאים במרפאות השונות נמצאים על עקומת פיזור סטטיסטית צמודה ולא מבוזרת, משום שבדומה למכירת טכנולוגיה, גם מכירת שירותים רפואיים, קל וחומר כשמדובר בניתוח, היא מכירה שטווח המחירים שלה צמוד. יצוין כי מתיחת צוואר ללא ניתוח הוא נושא עליו מתפרסמות ידיעות שונות לגבי המחיר, חלקן אמינות וחלקן אמינות פחות. מסירת השוואת המחירים לפורטל מסודר באמצעות רישום פרטיכם תניב לכם מידע ממקור ראשון, ללא כחל וסרק: מידע אשר מהווה את האמת האמתית לגבי מחיר הניתוח בשוק הישראלי במרפאות הפרטיות המובחרות.

למידע רב בנושא מחירים ועלויות עבור טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח – בחוטים, היכנסו לקישור.

מי בדרך כלל יחוש שהוא זקוק לביצוע ההליך?

אדם בן 45+ שמרגיש כי הצוואר שלו נפול וזקוק למתיחה. בצוואר יש קמטים, או שקו המגמה שלו הוא שומני והעור הולך כלפי מטה. בדרך כלל, מתחת לגיל 45 אין סיבה אמתית לבצע את הטיפול הזה, ורוב הרופאים לא יאשרו אבחון לאדם שגילו נמוך מגיל זה – מהטעם הפשוט שזה לא הגיל לקבל החלטה לגבי עיצובו הסופי של הצוואר, בשונה משנות הארבעים המאוחרות, אז קו המגמה מגובש יותר, ובעל השלכות לעתיד.

השירות מהווה מהפיכה בכל נושא יישור הצוואר

בעבר, היישור היה נעשה בניתוח, שבשונה מניתוחים אחרים – גם נדרשת הרדמה מלאה, גם ניתוח ממושך, וגם תשלום שאינו זול כלל. מאז הצוואר נכנס לרשימת האברים בגוף שניתן למתוח בחוטים את קמטיו, יישור הצוואר היה נגיש ליותר לקוחות, אשר בחרו לצרוך שירות זה בבטחה וללא חשש.

 

 

רוצים לקבל מידע נוסף ? רוצים שנעזור לכם להגיע למרפאות מומחים ולקבל מהם מידע והערכות מחיר ראשוניות ? אנו מציעים לכם לייצור עמנו קשר ולהשאיר את הפרטים שלכם בדף צור קשר באתר ונציג האתר יתקשר אליכם.

השירות ללא עלות וללא התחייבות כל שהיא מצד הגולש!

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן