כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים

תוכן העניינים

על מנת לדעת כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים, מומלץ לערוך השוואה מתודולוגית, אך מומלץ פחות לנוע בעצמכם בין מרפאות מבלי שאתם יודעים מי נחשבת טובה ומי פחות. אם אתם רוצים גם וודאות במחיר, וגם ביטחון שאתם בידיים טובות – מומלץ לגשת לפורטל להשוואת מחירים אשר יעביר סימולטנית את הפרטים שלכם למרפאות הפלסטיות המובילות בענף. על מנת לברר עבור ניתוח עפעפיים מחיר תצטרכו לדעת גם איזה שירות יש להזמין: הרמת העפעפיים העליונים או התחתונים.

כיצד נדע איזה ניתוח להזמין: הרמת עפעפיים עליונים או תחתונים?

הרופא יחליט עבורכם לאחר אבחון. יצוין כי כלל לא בטוח שתהיו מתאימים לניתוח כזה, ולכן ייערך אבחון לפני כל בקשה למעבר ניתוח מסוג כזה. עבור ניתוח עפעפיים עליונים מחיר סופי בהחלט יתקהל רק לאחר אבחון, וכמוהו גם כאשר מדובר בניתוח עבור העפעפיים התחתונים. יצוין כי מאד לא מומלץ לגשת לניתוח כזה אחרי 'לא' ראשון שקיבלתם, באמצעות פנייה למרפאה מתחרה שתגיד לכם 'כן'. חשוב לבדוק שה – 'כן' הוא סדרתי, והוא מתקבל על ידי רבות מהמרפאות האחרות. אם יש קו מגמה של 'לא' אנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה להימנע מיישום הניתוח במרפאה אחרת, לטובתכם גם אם עבור ניתוח עפעפיים מחיר טוב התקבל על ידי המרפאה הבודדת שאישרה לכם אותו.

בירור כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים באופן יסודי ומהימן

בירור התשובה לשאלה כמה עולה הניתוח דומה מאד למידת התאמתכם לניתוח. עליכם לזהות את הרופא שיטפל בכם מבין מרפאות שונות. כאשר אתם נרשמים דרך פורטל מסודר לטיפול הכירורגי, ההשוואה הזו תהיה הרבה יותר פשוטה מאשר ביצועה דרך מרפאות באופן פרטי. בירור המחיר נעשה בקלות, שכן בענף הרפואה הפרטית, ובייחוד ברפואה הפלסטית הפרטית, טווח המחירים צמוד: עבור ניתוח עפעפיים התשובה לשאלה כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים נקבעת על פי עלות שעת העבודה של הרופא, והחומרים בהם הוא משתמש בניתוח, מה שמבטיח טווח מחירים ברור לאחר השוואה קצרה ולא מאד מאומצת.

החלמה מניתוח הרמת עפעפיים

לאחר שמצאתם עבור ניתוח עפעפיים עליונים מחיר מהימן במרפאה מנתחת, ועבור ניתוח עפעפיים מחיר דומה התקבל עבור אלו התחתונים, כדאי לדעת מספר עובדות על ההחלמה. ההחלמה היא למעשה החלמה מצלקות ופצעים שנוצרו בניתוח. ריפוי עורך 7-14 ימים. הפצעים נוצרו בעקבות צביטת העפעפיים על ידי הרופא שעה שהסיר את הרקמות השומניות מהם. כך, למשל, מי שבירר עבור ניתוח עפעפיים עליונים מחיר ועתיד לטפל רק בהם, יספוג פחות פצעים מהמנותח בעפעפיים התחתונים, של הצביטה הרבה יותר מסיבית ובתדירות גבוהה יותר.

ניתוח נפוץ יותר מטיפולים אסתטיים 

התשובה לשאלה כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים הנה גבוהה יותר אך
גם נצרכת על ידי יותר לקוחות הזקוקים ליישור. בדרך כלל המצב הוא הופכי
בתחומים כלכליים רבים, אלא שכאן מדובר על תחום רפואי:
כשמדובר במטופלים הזקוקים לניתוח ניתוח עפעפיים מחיר הוא בד"כ אינו
הקריטריון הראשון שהם בודקים, היות הם יודעים כי הם זקוקים לניתוח
מאחר שנמצאו בהם רקמות שומן רבות, ולכן ההרמה הנדרש היא בניתוח שעולה לא מעט.
במעט מאד מקרים, בהם נמצאו רקמות שומניות מועטות, נבחר טיפול כמו הזרקת בוטוקס או פילינג לעיניים.
לכן, אם אתם חשים כבר בבית שמשהו לא בסדר עם העפעפיים שלכם,
רוב הסיכויים שניתוח יפתור בעיה זו.

מאמר באותו נושא:  הרמת עפעפיים ללא צורך בניתוח

רישום לניתוח – דרך פורטל מקוון

אם אתם מחפשים מידע עבור ניתוח עפעפיים עליונים מחיר ודרך הטיפול, חשוב להירשם אליו דרך פורטל מקוון אשר ישלח את פרטיכם למיטב מרפאות העין הכירורגיות הפרטיות. המרפאות ישובו אליכם לצורך הזמנה לאבחון ראשוני. לאחריה, יימסר לכם מידע מלא אודות יישום הניתוח, במידה ונמצאתם מתאימים לו. השירות שלנו קיים משנת 2007 ומספק ערך רב לגולשים ולמנותחים דרך הפורטל ולמעשה חסך וחוסך בכל יום אלפי שקלים תוך המשך יצירת תחרות בין המרפאות והמנתחים בדרך לניתוח הרמת עפעפיים במחיר מוזל ותחרותי כאחד.

מלאו את פרטיכם בעמוד זה, ומרפאות המובילות ישובו אליכם בהקדם!

השירות שלנו ניתן בחינם וללא התחייבות!!

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן