הרמת עפעפיים ללא ניתוח

תוכן העניינים

אין ספק כי נפילת עפעפיים הנה בעיה אסתטית אשר מפריעה לרבים, בעיקר לנשים אשר הנפילה משפיעה על מראה הפנים שלהן וגם לא מאפשרת להן להתאפר בצורה מחמיאה ונכונה. לכן, כיום ניתן לראות ביקוש רב לטיפולים שונים עבור מקרים של צניחת עפעפיים. בניגוד לעבר, בו בכדי לטפל במצבים של צניחת עפעפיים היה צורך בניתוח, כיום ניתן למצוא דרכים הרבה יותר פשוטות אשר מאפשרות לבצע טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח.

 

בנוסף, אם תבדקו בנושא הרמת עפעפיים מחיר, תראו שלרוב מחירי הטיפולים ללא ניתוח זולים באופן משמעותי לעומת המחירים של הטיפולים הכוללים ניתוח, והדבר ברור – רק חדר ניתוח יכול לייקר את המחיר בכמה אלפי שקלים, ומשכורתו של רופא מנתח יכולה להוסיף אלפי שקלים נוספים למחיר הנדרש.

לכן, אם לא מדובר במצבים קיצוניים של צניחת עפעפיים, כדאי לבדוק אפשרויות בתחום של הרמת עפעפיים מחיר זול יותר, אשר מוצע לטיפולים שאינם כוללים ניתוח.

סוגי טיפולים בתחום הרמת עפעפיים ללא ניתוח

כיום ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח:

  1. טיפולים באמצעות הזרקות:

טיפולים אשר בהם מוזרקים חומרים כמו בוטוקס. ההזרקה, אשר מבוצעת בכמה נקודות שונות בפנים, יוצרת מתיחה של אזור העפעפיים וכך יכולה לסייע להרמה של העפעף, במיוחד במקרים קלים בהם הנפילה הנה מזערית יחסית. בנוסף, ניתן לבצע הזרקות כאלו בכדי ליצור סימטריה בין העיניים.

  1. פילינג:

עוד אפשרות אשר מסייעת להרמה של העפעפיים ללא צורך בניתוח היא פילינג. החדרה של חומרי הפילינג בצורה נכונה יכולה ליצור אפקט של מתיחה, הרמה ומיצוק של העור, וכך להרים את העפעפיים בצורה טובה וליצור מראה צעיר ומרשים יותר של הפנים.

שתי האופציות הללו חוסכות מכם את הצורך לשכב על שולחן הניתוחים, ולהכניס את עצמכם לכל הסיכונים האפשריים בניתוח אשר מבוצע תחת הרדמה כללית. יחד עם זאת, הטיפולים הללו מיועדים בעיקר למצבים בהם נפילת העפעף אינה רצינית ומשמעותית מאוד. במקרים קיצוניים יותר ייתכן ולא יהיה מנוס מטיפול ניתוחי.

 

רוצים לקבל פרטים נוספים על האפשרויות העומדות לרשותכם? השאירו פרטים כעת!

 

 

כיצד לבחור את הטיפול הנכון?

בכדי לבחור את הטיפול הנכון לצורך הרמת עפעפיים יעילה ונכונה, חשוב מאוד לשבת עם מומחים בתחום ולסקור את כל האפשרויות הקיימות. סקירה שכזו תאפשר לכם לקבל את כל המידע על האפשרויות הקיימות, וכמובן, על האפשרויות שבאמת מתאימות לכם ולמצב שלכם.

רופא מקצועי יוכל לאבחן את סוג הנפילה של העפעפיים וחומרת המצב ובהתאם לכך להתאים לכם את הטיפול הנכון והיעיל ביותר, וזה שכלול במינימום של סיכונים אפשריים. לכן חשוב לבחור במרפאה מקצועית בתחום וברופא מומחה ובעל מוניטין, ובמקרה הצורך לפנות לרופא נוסף בכדי לקבל חוות דעת שניה לפני שמתחילים את התהליך.

 

 

כשמדובר בהרמת עפעפיים מחיר הוא קריטריון חשוב, אבל לא קריטריון יחיד

אין ספק כי עבור רבים אשר עומדים לבצע טיפולים קוסמטיים שונים המחיר הוא פקטור משמעותי מאוד, אך חשוב לזכור כי הוא לא הפרמטר הכי חשוב. בחירה במרפאה אשר מציעה לכם את המחיר הזול ביותר, מבלי לבדוק את הניסיון שלה, המוניטין, הרופאים המנתחים או המלצות של מטופלים אחרים, הנה בחירה שאתם עלולים להצטער עליה מאוחר יותר.

לכן, לפני שאתם בוחרים מרפאה לטיפול בצניחת עפעפיים ולפני שאתם בודקים מידע על הרמת עפעפיים מחיר, אופי התהליך ועוד, בדקו את האיכות של המרפאה, השירותים שלה והצוות שלה.

אם אתם רוצים לבצע את ההשוואה הזו בצורה נוחה ויעילה, השאירו פרטים ונציגים של כמה מרפאות מובילות בתחום יחזרו אליכם עם כל הפרטים ועם כל התשובות לשאלות שיש לכם.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן