עיצוב עצמות לחיים

תוכן העניינים

>> עיצוב עצמות לחיים

כל מה שרציתם לדעת על עיצוב לחיים, במאמר שלפניכם.

מי לא רוצה להיראות צעיר יותר? הרפואה האסתטית המודרנית מאפשרת לנו שלל ניתוחים ושיפוצים המסוגלים להעניק לנו את המראה והתחושה הרעננים והצעירים לאורך זמן. עיצוב עצמות הלחיים הוא אחד הניתוחים הפלסטיים אותו בוחרים לא מעט אנשים לעבור כדי להיראות צעירים יותר. עיצוב עצמות לחיים הוא ניתוח לחיים ידוע וברוב הפעמים גם בטוח.

 

עיצוב עצמות לחיים – עצמות לחיים בולטות

 
עיצוב לחיים או מילוי לחיים הוא בעצם טיפול המעניק מענה לשינויים הפיזיולוגים החלים בנו בעקבות עלייה בגיל, ירידה דרסטית במשקל או סיבות שונות של נזקי הזמן שפגעו במראה הלחיים. למעשה, כבר לקראת גיל ארבעים ניתן להבחין בתחילתה של נסיגת עצמות לחיים וצניחתן, בשל ירידה בכמות השומן בעור ושינויי פיזור השומן התת עורי. לעתים נשים בעיקר מעוניינות בלחיים בולטות. כתוצאה מכך, מרחש איבוד של הרקמות התומכות בעור הפנים ונוצרים שקעים באזור הלחיים. כל זה נותן מראה רפוי ומבוגר לפנים.

עיצוב עצמות לחיים הוא הליך המטפל בתופעות הללו ונכלל בין טיפולי האנטי אייג'ינג אשר מטרתם להילחם בהזדקנות העור. עיצוב לחיים נעשה בעצם על ידי מילוי הלחיים בעזרת חומרים שונים, המעניקים מראה של עצמות לחיים צעירות ובריאות.

 

הדגשת עצמות לחיים

 
עיצוב עצמות לחיים יכול להתבצע על ידי הרמת או הדגשת עצמות לחיים או על ידי החזרת הנפח ללחיים באמצעות חומרי מילוי שונים. שיטות עיצוב עצמות לחיים הנן שיטות מתקדמות העומדות בתקנים המחמירים של משרד הבריאות, ומותאמות במיוחד לאזור הלחיים. שיטות אלו מאפשרות פיסול של עצמות הלחיים והחזרת הנפח ללחיים שקועות. ניתן לבצע מילוי לחיים בנפרד או במקביל להדגשת עצמות לחיים. כך או כך מדובר בטיפול קצר ופשוט יחסית אשר אינו דורש הכנה מוקדמת.

 

מילוי עצמות לחיים

 

ישנם מקרים בהם אפשר לבצע עיצוב עצמות לחיים או הדגשת עצמות לחיים או לחיים בולטות ללא צורך במילוי הלחיים, על מנת לתת את המראה הנכון ואת אפקט המתיחה. לכן, ברוב הפעמים הרופא ממליץ לבצע קודם עיצוב עצמות לחיים כשלב ראשון ורק לאחר בחינת התוצאה הסופית, להחליט אם כדאי לבצע גם מילוי לחיים.

חשוב לדעת כי עיצוב עצמות לחיים נעשה לאחר ייעוץ ובדיקת התאמת המטופל. כל מטופל הנו שונה ועל הרופא לבדוק היטב איזה מה טוב ומה מתאים לכל אחד. התאמת סוג ההליך על ידי הרופא כוללת בדיקת מצב עור הפנים של המטופל, מצב עצמות הלחיים שלו ומבנה פניו. עיצוב עצמות לחיים אומנם נחשב הליך פשוט אך גם פה אין לקחת סיכונים, אחרי הכל מדובר בפנים שלכם! לכן לצורך עיצוב עצמות לחיים יש לפנות לרופא מומחה בתחום אשר לו הסמכות, הידע והניסיון להעניק לכם את המראה הצעיר, רענן ובריא.

 

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן