מילוי לחיים

תוכן העניינים

>>מילוי לחיים

כולנו רוצים להיות יפים, וכולנו תמיד מוצאים את הפגמים הקטנים בעצמנו. הלחיים שלנו הם חלק מרכזי ביותר בפנים ושינויים בלחיים עשויים להשפיע על המראה שלנו.

לכן, מילוי לחיים מהווה פתרון עבור אנשים רבים אשר אינם מרוצים ממראה פניהם. מילוי לחיים הנעשה באופן בטוח על ידי רופא מומחה, בדרך כלל מביא שביעות רצון רבה למטופל.

שינויים שונים בפנים נגרמים בדרך כלל כתוצאה מתהליך הזדקנות העור והגוף. התבגרות גוף האדם גורם לנסיגה של עצמות הלחיים וצניחתן כתוצאה מירידת הקולגן הטבעי בעור ושינויים בכמותה פיזור השומן התת עורי. תהליך זה גורם לאיבוד הרקמות המחזיקות את עור הפנים וכתוצאה מכך נגרמים שקעים באזור הלחיים ומראה עור רפוי ועייף.

מעבר לתופעות אלו, לעתים קורה כי מבנה הפנים משתנה בעקבות נזקים שונים חיצוניים הנגרמים לנו במהלך חיינו – תאונות חס וחלילה, פציעות, ירידה דרסטית במשקל ושינויי אקלים שונים.

תופעות אלו ניתנות לטיפול באמצעות מילוי עצמות לחיים, או עיצוב לחיים. מילוי לחיים יכול להיות גם פתרון עבור אנשים אשר אינם סובלים מתהליכי הזדקנות או פגיעה חיצונית, אבל מעוניינים להעניק לפניהם מראה עשיר ומורם יותר.

מילוי לחיים ועיצוב עצמות לחיים

מילוי לחיים הוא הליך פשוט ובטוח הכולל הזרקת חומרי מילוי מתקדמים לאזורי הלחיים אותם מעוניינים למלא, וכן על ידי עיצוב מחודש של הלחיים. הטיפול כולל הרמה או הדגשת עצמות לחיים, באמצעות פעולה שאינה ניתוחית, סוג של מתחיה אך לא חודרנית, אותה ניתן לבצע גם ללא חומרי מילוי. כאשר משלבים מילוי לחיים, יש כמובן צורך בהזרקת חומרי מילוי לאזורים בהם מעוניינים להעניק ללחיים מראה מלא ובריא יותר.

מהלך הטיפול של מילוי לחיים כולל הזרקת חומרי המילוי על ידי הרופא, למקומות שנקבעו מראש. התהליך הינו קצר ואורך כ עשרים דקות, בסימומן המטופל יכול לשוב לשגרה רגילה. כאשר מדובר בהליך מורכב יותר הכולל עיצוב ופיסול הלחיים, יש צורך לעיתים בתקופת החלמה מעט יותר ארוכה של יומיים שלושה, עד החזרה לשגרת חיים רגילה.

מילוי לחיים הוא פתרון אסתטי למצב של רפיון העור באזור הלחיים ושקעים הנוצרים בלחיים. מילוי לחיים מעניק, באמצעות דרך פשוטה, מראה צעיר ורענן, חי וחיוני. חשוב כמובן לבחור רופא מתאים ומקום מומלץ לבצע מילוי לחיים על מנת לקבל תוצאה משביעת רצון.

מאמרים קשורים לתחום זה:

מילוי קמטים בהרחבה ומחירים | מילוי קמטי הבעהקמטים

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר ניתוחי פנים והוא שירות השוואת מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם, רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן