עצמות לחיים בולטות

תוכן העניינים

עצמות לחיים בולטות וגבוהות הן סמל לנעורים וליופי ולא סתם נשים רבות מנסות להבליט את עצמות הלחיים על ידי איפור. אך גם לאידיאל היופי יש גבול ועם השנים קיימת נסיגה של עצמות הלחיים, אבדן של רקמות שומן וירידה באלסטיות של העור וברמות הקולגן שהוא מייצר, מה שמוביל נשים רבות לפנות אל האופציה של הדגשת עצמות לחיים בעזרת אמצעים מלאכותיים אשר מספק מראה רענן וסקסי יותר ובכך לשפר את תחושת הביטחון באופן משמעותי.

 

הדגשת עצמות לחיים ללא ניתוח

אם בעבר כדי ליהנות מעצמות לחיים גבוהות היה צריך לעבור ניתוח פלסטי, על כך מה שכרוך בכך, היום אין כך הדבר. בעזרתם של חומרי מילוי ניתן ליצור את אותו האפקט של ניתוח, להימנע מהפעולה הפולשנית, מזמן ההחלמה הכרוך ומהכאבים הנלווים ועדיין להשיג מראה צעיר יותר לתקופה של עד שנה וחצי מיום הטיפול. החיסרון בא לכדי ביטוי שאכן מדובר בפתרון זמני. לעומת זאת, בפני נשים אשר מעוניינות בפתרון קבוע יותר עומדת האפשרות הניתוחית. במהלך הניתוח יעוצבו עצמות הלחיים מחדש עד למראה של עצמות לחיים בולטות. בנוסף, יושתלו שני שתלי סיליקון באזור עצמות הלחיים כדי ליצור את האפקט הרצוי.

 

 

עצמות לחיים בולטות – מילוי ללחיים יתרונות וחסרונות

הדגשת עצמות לחיים בעזרתם של חומרי מילוי זו אחת האפשרויות הפופולריות והמועדפות ביותר על נשים רבות. הסיבה לכך היא העובדה כי מדובר בתהליך פשוט יותר בהשוואה לניתוח אשר אינו דורש אשפוז או תקופת החלמה מרובה ובנוסף, מדובר בפרוצדורה קצרה יחסית אשר עורכת מקסימום שעה. במהלך הטיפול מתבצעת הרדמה מקומית או אלחוש והרופא מזריק את החומר הנבחר לאזור עצמות הלחיים ולמעשה מפסל אותן באמצעותו. החומרים בהם נעשה שימוש בעת ההזרקות נחלקים לשני סוגים – טבעיים ומלאכותיים, כאשר בין החומרים הפופולריים המשמשים להדגשת עצמות הלחיים ניתן למצוא חומצה היאלורונית, שומן גוף, סיליקון, רדיאס, ביו אלקמיד ועוד. יתרונותיהן הגדולים של ההזרקות לשם יצירת אפקט של עצמות לחיים גבוהות בא לידי ביטוי בכך שמדובר בפתרון זמני אשר חולף עם הזמן ולכן בר שינוי, עם זאת זהו גם החיסרון. מלבד זאת, לכל חומר ישנם היתרונות והחסרונות שלו.

 

 

ניתוח להדגשת עצמות לחיים

ניתן להבליט את הלחיים ולהוביל למראה של עצמות לחיים גבוהות גם על ידי ניתוח פלסטי, אולם מדובר באופציה אליה יש לגשת במקרים יותר קיצוניים, בהם אין עצמות לחיים כלל וכי מילוי הלחיים נמצא כפתרון לא מתאים מכל סיבה זו או אחרת. גם ניתוח פלסטי אורך כשעה לכל היותר ובמהלכו מוחדרים לאזור הלחיים שני שתלי סיליקון אשר נבחרו בקפידה ולאחר מחשבה. קיימת חשיבות רבה לבחירת השתלים הנכונים היות ושתלים גדולים או קטנים מדי עלולים לפגוע בפרופורציות של הפנים ולהוביל למראה פחות טבעי מהרצוי. כדי להחדיר את השתלים הרופא המנתח מבצע שני חתכים קטנים, ברוב המקרים מיקומם של חתכים אלו יהיה בתוך חלל הפה. במקרה של הדגשת עצמות לחיים עם ניתוח, התוצאה היא קבועה, אולם אם מתפתח זיהום, כן ניתן לשלוף החוצה את השתלים.

 

 

אם כן עצמות לחיים גבוהות הן חלומה של כל אישה ולו רק בגלל שהן נחשבות לסמל היופי. כדי להחליט מה מבין שתי האפשרויות העומדות לרשותך היא הטובה ביותר, השאירי את פרטיך בשדות המתאימים ונציגים מטעם המרפאות הטובות ביותר יחזרו אליך עם כל הפרטים!

 

 

אלפי גולשינו כבר חסכו אלפי שקלים בזכות שירות השוואת מחירים שאנו מעניקים וללא כל עלות או התחייבות. מעוניינים בניתוח עיצוב והדגשת עצמות לחיים בולטות, מעוניינים למתוח את הפנים ?  

 

תשאיר/י פרטים וצוות האתר יחזור אליכם בהקדם.

 

 

 

 

 

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן